International!

maandag 23 februari 2015

Column: Ik heb geen bucketlist!


Backpacken, een keertje helemaal naar de kloten gaan, wonen in New York, bungeejumpen, vliegen, optreden in de Ziggo Dome of roadie van One Direction worden. Iedereen heeft wel een bucketlist met dingen die je nog wil doen in je leven. Nou ja, iedereen? Ik niet... Misschien wordt het tijd om een bucketlist te maken. Hier en nu. En met een beetje geluk, kan je er inspiratie uithalen voor je eigen bucketlist.



Ondertussen is het een halfuur nadat ik begon aan dit bericht. Geen inspiratie. Misschien ben ik geen persoon voor een bucketlist? Jawel. Ik wil hier een supervette lijst hebben met tenminste 15 dingen die ik ooit nog wil doen. Er moet toch íets zijn?! Ik begin gewoon, komt 'ie!

1. Bungee Jumpen! 
En dan van een hele hoge brug, ergens in de jungle, met een GoPro.


2. Vliegen
Gewoon ergens naartoe in een vliegtuig. Zoals sommige mensen heel vaak doen. Maar wacht eens... Ik gá ook vliegen! Deze maand nog, naar London! Daar ga ik sowieso over bloggen. Be prepared!

3. Helemaal alleen skiën in de bergen
Stel je dan voor dat er een enorme witte sneeuwdeken op de berg ligt waar dan één skispoortje in ligt. Dat wil ik doen.

4. Hoofdsteden trip
Dat lijkt me ook vet! Het lijkt op een wereldreis, maar dan alleen de hoofdsteden van alle landen ter wereld. Te beginnen in Amsterdam.

5. Een gigantische vleugel kopen
Een doorzichtige vleugel, met in iedere toets een ander licht effect zodat de hele vleugel een soort disco-lamp wordt. Hoe ingewikkelder de muziek, hoe mooier de vleugel wordt.

6. Thuisbioscoop
Lees: Een ruimte vol met banken, dekentjes en kussens en een bioscoopscherm. De kamer ernaast is te gebruiken voor een gigantisch huisfeest. In het begin volstaat een beamer en heel veel kussens ook.


7. Prins op het witte paard
Hoeft niet noodzakelijk een prins te zijn, en dat paard mag ook een kat zijn, maar opzich, deze vind ik leuk voor op m'n bucketlist.


8. Let's go crazy 'till we see the sun! 
Deze kan ik al afstrepen. :S Al moet ik wel toegeven, dat het ritme van mijn lichaam erg ontregeld was. Dat je begint met dansen terwijl het overal aardedonker is en pas weer naar buiten komt als de eerste winkels open gaan...

9. Top 40 hit! 
Een hit met een echt nummer. Geen autotune, geen electronische beats, zelfs geen elektrische gitaar. Een nummer dat is opgenomen met een echte piano, een akoestische gitaar, drums, akoestische bas en een compleet orkest. Eigenlijk is het doel om echte instrumenten terug in de hitlijst te krijgen.

10. Acceptatie
Dit klinkt filosofisch. Is het ook een beetje. Het gaat me erom dat mensen elkaar accepteren. De rest mag je zelf invullen. Accepteer elkaar. That's it.

11. Film regisseren
En dan een ontzettend foute film, vol actiescènes, dino's en lekkere mannen. 

12. Teenz4You 
Hoe ga ik dit uitleggen... Ik hoop gewoon dat ik nog jaren en jaren en jaaaren door kan gaan met bloggen voor Teenz4You, dat we nog meer gaan groeien en dat jullie onze berichten nog ontzettend lang blijven lezen. En delen. En liken.

13. Band
Ik hou van muziek maken, en wat is er leuker dan in je eentje muziek maken? Samen muziek maken! Dus, bandleden, meld je aan! Dan kunnen we samen die top 40 hit scoren! :D

14. Groot feest geven
Een enorm feest, met alle leuke mensen die ik ooit heb ontmoet. Lijkt me vet! Dan huur ik wel een zaal af zodat ik niet zelf hoef op te ruimen na afloop.

15. Inloopkast voor schoenen
Ik heb een grote liefde voor schoenen. Van sneakers tot pumps, ik vind ze allemaal leuk! Het enige probleem: M'n kamer puilt uit van de schoenen. Ik heb geen schoenenrekje dus er liggen overal, zowel in het huis van m'n ouders als in mijn kamer in Groningen, schoenen. Bergen met schoenen. Sommigen zijn al twee jaar verbannen naar een klein kastje in mijn kamer, maar anderen liggen verspreid door het huis. Wat me superhandig lijkt is een inloopkast, met genoeg ruimte voor 250 paar schoenen.


16. Muziekkamer/Studio
Ik wil zo veel mogelijk muziekinstrumenten kunnen bespelen. En als je dan samenwoont is het misschien handig om een geluidsdichte kamer te hebben om hard te kunnen spelen zonder dat iemand er last van heeft

17. Eigen bedrijf
Ja, dat lijkt me leuk! Alleen welk bedrijf en hoe moet ik nog uitvinden. Komt nog wel! In elk geval een bedrijfje in dingen die ik leuk vind.

18. Leren skateboarden
Want ik val binnen tien seconden van zo'n board af. Misschien is het leuk om daar ooit eens een video over te maken. ;)

19. Uitvinden! 
Stiekem lijkt het me vet om een hele leipe uitvinding te doen. Iets met een gave machine die instant happiness produceert. Of gewoon iets wat wél haalbaar is.

20. Festival
Ik. Houd. Van. Festivals! Dus ik wil er in mijn leven zo veel mogelijk bezoeken!  

Dat was em, mijn twintig items tellende bucketlist! Laat in de comments weten wat er absoluut op jou bucketlist staat, vind ik leuk! 

Like ook onze Facebook pagina en volg ons op Twitter.  :) 

♥Teenz4you (Margot)







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten